dimecres, 30 de novembre del 2011

NO ÉS UN SOMNI, ÉS VERITAT - Maria


Ja fa uns quants anys vaig descobrir un bosc proper a casa amb molts arbres. Mai no m’ havia acostat tant com l’ altre dia i quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure milers de xicotetes empremtes que s’ endinsaven en ell. Vaig decidir entrar i el bosc era tenebrós i si miraves cap a dalt podies veure un castell que un dia vaig escoltar que allí vivia un drac amb un colgant que tenia un poder insuperable, també vaig escoltar que tots els caballers que havien anat no tornaren mai. Al principi no sabia si entrar però com que sóc valenta vaig entrar, quan vaig arribar a un camí sense eixida i de sobte va començar a tremolar el sòl i vaig vore darrere de mi un arbre que em volia atacar. Quan estava apunt de ser el seu esmorzar vaig descobrir que tenia una capsa de mixtos en la butxaca. Vaig cremar l’arbre i lliure vaig seguir caminant. Quan vaig arribar al castell em vaig trobar amb el drac, en eixe moment vaig agarrar una galeta que també tenia en la butxaca i li la vaig donar i ell em va donar el colgant.
Quan vaig arribar a casa vaig pensar en dos coses 1-que el drac tenia fam i 2-que la meva mare m’anava a renyir. Bé...Eixa és la història.

1 comentari:

Anònim ha dit...

doncs com acabo d'assabentar-me, et renyiré ara! *jajaja. Et vull, valenta meua.