divendres, 25 de novembre del 2011

EL BOSC DELS TROLS - Carles


Ja fa uns anys vaig descobrir un bosc proper a casa amb molts arbres.Mai no m'havia acostat tant com l'altre dia i quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure milers de xicotetes emprentes que s'endinsaven en ell. Vaig decidir entrar i no ni havia res, sols que més emprentes que continuaven cap a dins. Estava cansat, així que em vaig seure recolzat en l’arbre i just en aquell moment es va obrir una porteta que portava cap a baix. Em vaig tirar, allò pareixia un tobogà. Duia a una habitació molt gran, semblava un menjador, però tenies que estar ajocat. Allí hi havien una barbaritat de trols xicotets. Cada un tenia un barret, una camisa, un cinturó, un pantaló i unes botes, pareixien molt treballadors.Em vaig apropar a ells i em digueren:
-Que passa tio. -Em varen prendre el pèl. Després em digueren que per favor no diguera tot el que havia vist i que podia anar a vore’ls tot el que volguera sempre amb discreció.