dimarts, 29 de novembre del 2011

L'HIPNOTITZADOR - Jorge

Ja fa uns anys vaig descobrir un bosc proper a casa amb molts arbres. Mai no m'havia acostat tant com l'altre dia i quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure milers de xicotetes empremtes que s'endinsaven en ell. Vaig decidir entrar i un home amb ulleres molt rares em va agafar i em posà unes ulleres com les seues. Em digué que eren per a què no m'hipnotitzaren. Jo no sabia res, però vaig vore un home amb un casc molt rar. Em vaig llevar les ulleres per a vore'l millor. Quan em va hipnotitzar encara com l'home de les ulleres m'ajudà. Després seguírem a l'home del casc i arribàrem fins una casa tota derruïda. Ens assomàrem per la finestra i varem vore que tenia hipnotitzats a un mogolló de gent incloent la meua mare. Teníem que destruir el casc. Ens veure'ns començà a córrer, nosaltres el perseguírem fins arribar a un campament militar, allí estaguérem a punt de capturar-lo per es va escapar. Després de dues setmanes perseguint-lo el trobàrem comprant menjar. Com que estava despistat li poguérem llevar el casc. El casc tan sols es podia destruir si el tiràvem al Volcà de Mordor. Després de moltes dificultats arribàrem al volcà tiràrem el casc i l'home malvat es tirà darrere d'ell per a intentar recuperar-lo. I així ja no va haver més gent hipnotitzada. I conte contat conte acabat.