divendres, 25 de novembre del 2011

EL BOSC ENCANTAT - Dani


Ja fa uns anys vaig descobrir un bosc proper a casa amb molts arbres. Mai no m´havia acostat tant com l´altre dia i quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure milers de xicotetes empremtes que s´ endisaven en ell. Vaig decidir entrar i tenia molta por. Vaig vore un camí que era tot recte, el vaig seguir, vaig estar unes dos hores i mitja caminant fins que s´acabà. Aleshores va aparèixer un monstre de sobte i em va atacar. Jo em vaig defendre amb una navalla que tenia guardada per si de cas passava alguna cosa. El monstre tenia un ull, quatre braços dos en cada costat, un punxo al cap, un martell com arma, deu dits a cada peu, media aproximadament dos metres i mig. Jo vaig començar a córrer com un boig, em vaig trobar un arbre gegant, que pareixia el més gran de tots els arbres del bosc i resulta que havia una porta oberta en l´arbre i em vaig refugiar dins l´arbre. Vaig mirar cap a dalt i hi haviem milions i milions de bixets xicotets que eren verinosos, el monstre va intentar destruir l´arbre amb el martell, però com que l’arbre era molt gran i fort no ho va aconseguir i al final es va cansar de pegar colps amb el martell a l´arbre i se’n va anar. Jo vaig aconseguir eixir de l´arbre i vaig estar molta estona buscant l’eixida fins que la vaig trobar. I de la por que tenia no vaig tornar més mai al bosc.