dimarts, 29 de novembre del 2011

EL XIQUET SOMIADOR - Karen

Ja fa uns anys vaig descobrir un bosc proper a casa amb molts arbres. Mai no m'havia acostat tant com l'altre dia i quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure milers de xicotetes empremtes que s'endinsaven en ell. Vaig decidir entrar i  continuar seguint les empremtes.  Però abans de continuar vaig decidir agafar menjar i aigua. Vaig entrar al bosc, mentre caminava tirava segó per poder tornar després pel mateix camí. Quan ja estava ben endins vaig vore un planeta, no sé si era Júpiter o Saturn. El vaig tocar i de seguida el bosc es va transformar en una serp enorme. Jo era molt xicotet, com un trocet de pa, estava en el cap de la serpota. Estava molt asustat i vaig decidir agafar el ganivet que duia i punxar-li l'ull. Just quan anava a fer-ho la serp em va tirar a terra, vaig córrer fins a despistar-la. Quan ja ho havia aconseguit vaig alçar el cap i davant meu tenia un dinosaure. El dinosaure començà a parlar-me de la serp. Em va dir: No tingues por, vine amb mi i voràs.
Em va dur al món dels dinosaures. Allí estava molt bé, era un lloc molt bonic. Un dia, just quan el dinosaure anava a dir-me una cosa, crec que important, sonà el despertador i em vaig tindre que alçar per anar a escola. Tot havia sigut un somni.