divendres, 9 de setembre del 2011

Benvinguts al blog de cinqué

Hui comença el nostre blog.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

que be tenim un blog!

Pau

Anònim ha dit...

aso de tindre un bloc es molt guai

Anònim ha dit...

Me encanta Laura

Anònim ha dit...

Que guai.Sera un blog visitat.


MARIA

Anònim ha dit...

El joc es molt divertit

Anònim ha dit...

Els meus millors desitjos per als participants en l'elaboració d'aquest blog. Enhorabona al professor per la iniciativa. (Mare de Maria)

Anònim ha dit...

Els demes ja an escrit un comentari?
Joan.

Maria

Anònim ha dit...

Este blog me encanta coincidix en Pau

Anònim ha dit...

yo ya etrpat el gat que e 3 vegoltes ha vore qui me guaya sergio :)

Anònim ha dit...

Hola amics,vos salude desde el blog.Carles

Anònim ha dit...

Hola a tots. Soc Marga, la mare de Paula M.M'agrada molt el xoc del gat.Si que es dificil,si.He d'anar a fer el sopar i aci estic a vore si puc atraparlo.Felicitats al mestre Joan pel blog.

Anònim ha dit...

HOLA bloquineitor vos salude ha tots desde el blog.Sergio

Anònim ha dit...

Ja hi han molts comentaris el bolg es un exit!!!Pau

Anònim ha dit...

Jo he atrapat al gat 5 vegades.
Avore qui me guanya.

Maria:)

Anònim ha dit...

M'encanten els jocs del blog. Carles

Anònim ha dit...

M'encanten els jocs del blog.Carles

Anònim ha dit...

Carles te rao els xocs son molt xulos i estan molt be.


Pau.

Anònim ha dit...

Enhorabona a la classe i al mestre de Quint B per este magnífic blog. Què vos vaja molt bé este curs, que aprengueu molt i vos divertiu...! Eugeni, el pare de Pau.

Anònim ha dit...

Hola soc emma magrada la idea de tindre un bloc. Gracies joan eres un mestre especial crec que anb tu anem a fer coses de profit .vaig a esperimentar tot el bloc sencer.

que ho paseu molt be el cap de setmana.

muakkis adeuuu
emma

Anònim ha dit...

estic dacort en emma,eres un mestre especial. gracies per tot el q fas per nosaltrs. un bes a tots els meus companys y companyes... :)
Paula Maria

Anònim ha dit...

M'agrada molt la idea del blog. Enhorabona!!!

Mike

Anònim ha dit...

Esta molt visitat el blog

Laura ;)

Anònim ha dit...

Hi que ho digues Laura,es un blog amb1862 visites,increïble!
Pau

Anònim ha dit...

Este blog es una pasa si no fora perque tinc coses que fer no pararia se jugar als jocs

LAURA

Joan ha dit...

Estic content de què us agrade el blog. Anirem fent-lo cada vegada millor. Però a més de fer coses en ell, jugar, practicar el que fem a classe, etc, està bé fer altres coses com jugar amb els amics, per exemple.

Anònim ha dit...

Joan, tens tota la rao ademes del blog es poden fer altres coses i mirar el blog un xicotet ratet cada dia.

Pau